Sarah J. Maas gerçekten muhteşem anlatım, mükemmel duygu verimi. Başlarda çok sıkıldım. Ama o son yok muuu. Nesta öyle bir gelişim gösterdi ki gerçekten hayran kalınası. Bu dünyada kendine yer bulması, yanında kendini mutlu ve huzurlu hissettiği insanlarla olması. Sonraki kitapda (ya da kitaplarda) bu dünyaya barış getireceklerini inanıyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kanatlar ve Küller SarayıSarah J. Maas
Şuan çok güzel ilerliyor. Hybern ne yapacak?Feyre güçlerini düzgün kullanabilecek mi? Nesta'nın gücü ne neler yapacak? Savaş kesin gibi. Savaş sırası yaşananlar, sonrasında olacaklar, toparlanma süreci nasıl ilerleyecek merak içerisindeyimm.
Hayatımda hiçbir kitaba böyle bağlandığımı hatırlamıyorum. Öyle bağlandım ki gecenin ikisinde bile okuyorum. Sis ve Öfke Sarayı Bayıldım tek kelimeyle. Bayılmaya devam ediyorum şuan 42. Bölümde kaldım. Öncesinde olan, gelişen, şekillenen olaylar. Feyre ile birlikte ben bile hissediyorum, yaşıyorum. Karşısındaki karakterlere olan düşünceleri ile birlikte benim de kafamda o karakter hakkında bir görüntü oluşuyor. Bitirdiğimde nasıl hissedeceğimi ve daha nasıl bir sürüyle olay olacağını merak ediyorum. Sarah J. Maas
Tam araları iyi olacak güzel gidiyo derken bide Kou'nun konuştuğu kız çıktı başımıza. Futaba ile birlikte olacaklar mı? Şuan biraz şüpheliyim. Touma'da Futaba'yı seviyo. Olaylar garip ya. Umarım umarımmm Kou ve Futaba olur
Toprak AnaCengiz Aytmatov
kitap hakkındaki duygularımı nasıl ifade etsem bilemiyorum. aytmatovun okuduğum ilk kitabı oldu. konuyu çok güzel işlemiş. savaş meydanından gelen haberler sanki bana gelmiş gibi duygulandım. sonu beni çok etkiledi. MUTLAKA okuyun