Burda kitap okuyan var mı? dedim.Eskiden vardı dedi.Şimdi pek kalmadı.Bedava versen bile okuyan yok.Neden ? dedim.Okumasını bilenler gittiler,dedi ihtiyar.Geri kalanlarsa kitaptan başka şey okuyorlar.
Dayanırsın,dayanmasını bilirsen,ama nasıl olsa dayanacaksın,insanoğlusun,kendin söyledin insanoğlu,düşün bir,kimler nelere dayanmadı,dayanacaksın ve yeni bir kişilik yaratacaksın.
Ama diyebilirsin ki, bana yabancı olanı arıyorum ben.Öyleyse yolun açık olsun.Ama genede, bu kitabı okurken elinin altında, büyük gezginlerin sözlükleri, andaçları bulunsun derim.