Sayfalar arasında kendimi arıyorum;
bazen buluyorum, bazen altını çiziyorum.
Peki ya, önemli olan okuduğumuz kitaplar mı,
yoksa altını çizdiğimiz cümleler mi?
Ben şiiri kafamda, yüreğimde bitiriyorum. Sonra bir gün oturup kabataslak kaleme alıyorum. Üç ya da beş yerinde düzeltme yapıyorum. Göze çarpan bir aksaklık varsa ya da yeni bir çağrışım varsa onu değiştiriyorum, o kadar...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Halk bir yerde şiire susamış. Bir damlacık da olsa ben bu susamışlığı karşılayabilirsem ne mutlu bana. Ki karşıladığım kanısında değilim. Ama olsun işte, halk bunu çoğaltıyor.
Ben de <<Hani Kurşun Sıksan Geçmez Geceden>>i okudum. <<Bu kimin?>> dedi Oktay Rıfat. <<Bir arkadaşın>> dedim. Bak fakat Oktay Rıfat çarpıldı, <<Korkunç, korkunç güzel bir şiir>>diye söyleniyor.