Sabi

@sabiiest·
·
sabitlendi
Seni seviyorum…Deli gibi değil,gayet aklı başında olarak seviyorum…Seni istiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sabi

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
Sevmekten vazgeçtiğimiz insanların duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şeyler vardır
Sayfa 103·Kitabı okudu
Hayat nasıl da dramatik! Şu yaşananları bir kitapta okusaydım oturur ağlardım Harry.Oysa bunlar benim başıma geldi ve her şey bana öyle inanılmaz geliyor ki bir damla gözyaşım akmıyor
Sayfa 115·Kitabı okudu
İnsan zerre kadar umursamadığı insanlara gayet nazik davrana bilir
Sayfa 116·Kitabı okudu