Ben hep başkalarına sabrettim; ama kimse benim kendime ne kadar sabrettiğimi düşünmedi. Herkese anlayış gösterdim; ama kendime karşı acımasız kaldım. Başkalarının yüklerini taşırken güçlü sandılar; kendi yükümün altında ezilmemle kimse ilgilenmedi:/
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Seni duydum!" dedi yaklaşırken. "Seni ta Hoplar'ın oradan duydum!"
"Birisi için," dedim ağır ağır, "lavta çalacağımı hatırlar gibiyim."
"O benim!" Sırıtarak ellerini göğsüne yaklaştırdı. O hevesle dans eder gibi ağırlığını bir ayağından ötekine aktarıp duruyordu. "Benim için çal! Bir değil iki taş kadar sabrettim," dedi. "Tam zamanında geldim, çünkü üç taş kadar sabredemezdim."
'Düşüncelerini olgunlaştırıncaya kadar beklemelisin Hikmet,' dedim kendime. Ağrılara ve kendine acımaya boş vermelisin. Biraz düşündüm ve sabrettim; sonra, "Bizi bir de bu acımak mahvediyor albayım,' dedim. 'Başkalarına acımakla başlayan bu tehlikeli duygu, her zaman kendimize acımakla son buluyor. Kendimize acımaktan, başka işlere zaman kalmıyor.