Sonuna kadar aşk ya, sadece inanmışım.
Veda
Öncelikle bana her konuda destek olan, yanımda olan, iyi ya da kötü günlerimde bir şekilde hayatıma dokunan herkese teşekkür ederim. Burada tanıştığım insanlar bana bazen dostluğu, bazen sabretmeyi, bazen de hayatın her zaman istediğimiz gibi gitmeyeceğini öğretti. Hepinizin bende az ya da çok bir izi kaldı. İyi ki yollarımız bir noktada kesişti. Bu yazıyı yazmamın bir sebebi daha var. Buradan da bir "Illegal" geçtiğini bilin istedim. Yaklaşık 1 ay sonra evleniyorum, 2 ay sonra da yurt dışına gidiyorum. Hayat beni bambaşka bir yola götürüyor. Belki de yıllardır alıştığım her şeyi geride bırakacağım. Bunu yazarken bile garip hissediyorum çünkü insan bazı vedaların gerçekten geleceğini hiç düşünmüyor. Birçok kez "Keşke hiç büyümeseydim." dedim. Ama zaman durmuyor. İstesek de istemesek de büyüyor, değişiyor ve yeni hayatlara doğru ilerliyoruz. Sanırım hayatın en zor tarafı da bu; alıştığın şeyleri arkanda bırakmayı öğrenmek. Bu süreçte tartıştığım, kırdığım, kalbini istemeden incittiğim herkesten içtenlikle özür dilerim. Hiçbir kırgınlığı, hiçbir küslüğü ve hiçbir kötü anıyı arkamda bırakmak istemiyorum. Çünkü insan yeni bir hayata başlarken omuzlarında pişmanlık taşımamalı. Eğer birini üzdüysem gerçekten istemeden olmuştur. Hakkınızı helal edin. Benim de herkese hakkım helal olsun. Illegal işte tam da böyle biriydi. Soğuk görünürdü, umursamaz sanılırdı, duygularını kolay kolay belli etmezdi. Bazen egoistti, bazen inatçıydı. Erkekleri sevmeyen, kızlar için gece gündüz aktif olan, gerektiğinde kavga eden, gerektiğinde susan biriydi. Ama her şeye rağmen kendince doğruları için uğraşan, sevdiği insanları korumaya çalışan biriydi. Beni seven de oldu, benden nefret eden de oldu. Hakkımda yanlış düşünen de oldu, doğru tanıyan da. Hiçbirine kızgın değilim. Çünkü herkes beni
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşte senin üslubuna uygun, duygusal ve etkileyici bir metin: Onlar benim içimdeki maviyi hiç görmediler. Herkes yüzüme baktı. Kimisi gülüşümü gördü, kimisi sessizliğimi. Ama hiçbiri içimde taşıdığım maviyi göremedi. Oysa ben, kalbimin en derin yerinde hep bir gökyüzü sakladım. Kırıldığımda bile umudumu maviye emanet ettim. Yalnız kaldığımda gökyüzüne baktım. Canım yandığında denizin sesine sığındım. Çünkü ben, mavinin insana iyi geldiğine inananlardan oldum. Onlar ise sadece sustuğumu sandılar. Oysa ben susmadım. Acılarımı maviliklere anlattım. Gözyaşlarımı gecenin lacivertine bıraktım. Dualarımı sabahın ilk mavisine emanet ettim.
İnsan sadece Allah'a âşık olursa, o aşkla hayatı ve bütün mahlûkatı sever. Zira Allah'a duyulan aşk, bütün sevgileri arındırır. Artık o müminin aşkı, imanının en latîf mucizesi, en tatlı meyvesi olmuştur. ___ /Güven Taşdemir
1000Kitap
Senin bavulunda yükün ağır cancağızım...Onlar bavullarına sadece parlak kıyafetler, sahte gülüşler sığdırdılar. Senin valizinde ise söylenmemiş sözler, yarım kalmış hikayeler, sevilmemiş bir çocukluğun sızısı var. O bavul taşındıkça ağırlaşır, ağırlaştıkça gözünden dökülür. Ağla cancağızım; bu sokağın yağmuru da, bu toprağın insanı da senin o gözyaşınla ıslanıyor...
Sonsuz Aşka Bismillah..❤️ Aşk demek; hayatı imanla yaşamak demektir. Hayatın sahibi Allah’tır ve O Ebedî Sevgili, ancak aşkla sevilir. O’nun yeryüzündeki tecellisi olan güzelliklerde o aşkın ışığıyla görülür ve sadece O’nun rızası için gönülden sevilir. Zira bütün güzellikler O’na, bütün övgüler O’na aittir. Bizim âşık olduğumuz Allah’tır; Ve bu gönül, kime âşık olduğunu çok iyi bilir. “Allah iman edenlerin dostudur; onları karanlıklardan aydınlığa çıkarır.” (Bakara, 257) "İnsanlardan bir kısmı, Allah'tan başkasını O'na denk ve ortak kabul ederler de Allah'ı sever gibi onları severler. İman edenlerin ise Allah'ı sevmesi çok daha köklü ve devamlıdır." (Bakara,165) ___ /Güven Taşdemir
Edebiyat