Asude

İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her zaman iyiyimdir ve tek kötü yanım da budur. Çünkü her zaman iyi olmak kadar kötü bir şey yoktur.
Tek ihtiyacım olan şey; bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.
Kayıplarla demlenir,kaybettikçe demli bir çay olur,tadını çıkarır kendinin insan..
Çok azdı aslında dünün bize bıraktıkları.