Sen adını koyamadığım
sen yaban gülüm sen dağ çiçeğim
sen ruhu revanım sen yaşama sevincim
yasaklım adı bende saklım
senin adın kavuşmak olsun
senin adın
senin adın seviyorum olsun..
Sabahattin Ali
Herkesin
Bir umudu vardır,
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü herkesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı…
Turgut Uyar
Dostoyevski 'Budala' kitabında diyor ki: "Senden kaçtı, çünkü seni ne kadar çok sevdiğininin farkına vardı. Senin yanında olmaya gücü yetmedi." Yani böyledir insanoğlu, korkar..
Fyodor DostoyevskiBudala