ela

ela
@sadeceela
Yani... bilirsiniz. Kitaplar bizim için hayatın rengidir.
Onların, yani sizin hayatınıza Şarkılar girmiş, şarkısız edemiyorsunuz Şarkılar, yani barış yani gökyüzü Yani bazan burun buruna geldiğiniz köşebaşlarında Sonra usul usul, yavaş yavaş kaybettiğiniz Yani dost geldi gelecek, sevgili sevdi sevecek Yani yaşamak adına güzel düştüğü olan Şarkılar, yani yanıldığınız...
Sayfa 53
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sevgilerimizi söyleyemez olduk Göremez olduk nice güzellikleri Yalanı öğrendik Utanmayı öğrendik İnandık sonraları Bütün yaratıklardan üstün olduğumuza Büyük zekâmız Önce kafesi, zinciri, zulmü icat etti İyilik, güzellik ve doğruluk adına Hiçbir şey kalmadı inandığımız Aradan bin yıllar geçip Atom parçalanıncaya kadar Zaten paramparça olmuştu insanlığımız"
Sayfa 97
"Önemli olan, sevmek, sürekli sevmek, sevebilmektir."
Sayfa 141
"Her giden, günün birinde yine döner," diye mırıldandın. "Evet," dedim. "Döner, fakat her şeyi unutur da..."
"Yaralar iyileşir miydi bilinmez ama hatırlanacaktı."