sadece.emin

sadece.emin
@sadeceemin
"Bence, gerçekten büyük insanlar, dünyada büyük acılar çekmek zorundadır." -Dostoyevski
Bazen susmak ama sadece susmak, iyidir. :)
Belki de anlatmaya çalıştın birilerine. Kim bilir? Anlatamadın; belki o insanın yüzüne bakar bakmaz anlatmanın yararsızlığını gördün.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam
Aramızda kim bilir kaç tane saim var?
Annesi terzi, babası imamdı. Ama Saim, ne dikiş tutturabildi ne de herhangi bir şeye inandı.
Sayfa 23
Bu ben.
Okumaktan başka yapacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum.
Sayfa 52
Mutlu sonlara inanmam.
Follia adındaki sonsuz melodinin eşliğinde, birbirlerine son kez bakıp uyudular. Ölümüne. Seksen yaşındaydı. İkisi de. Birlikte olabilmek için kırk yıl, Birlikte ölebilmek için de Bir kırk yıl daha yaşamışlardı...
Sayfa 355·Kitabı okudu