Şöyle dedi "Çok korkuyorum."
"Neden,"diye sordum.
"Öyle mutluyum ki, Doktor Resul. Böylesine büyük, müthiş bir mutluluk, insanı korkutuyor."
Yine nedenini sordum, şöyle dedi:
"Senin bu kadar mutlu olmana, ancak senden bir şey almaya hazırlandıkları zaman izin verirler."
Çok yükseğe çıkamam ; bende yükseklik korkusu var.
Kimseyi yarı yolda bırakamam bende alçaklık korkusu var.
Hayatta silgim hep kalemimden önce bitti. Çünkü kendi doğrularımı yazacağım yerde tuttum başkalarının yanlışlarını sildim. Beklenen hep geç geliyor; geldiği zaman da insan başka yerlerde oluyor.
Kimseye göstermem üzüntümü.
Gündüz gülerim geceleri yalnız ağlarım.