Bir adam, diğerine şöyle demiş: "Denizde med varken, yıllar önce, değneğimin ucuyla kumların üzerine bir satır yazmıştım; insanlar okumak için hâlâ orada durur ve silinmesin diye çok dikkat ederler."
Diğeri şöyle demiş: "Ben de kumları bir satır yazmıştım ama cezir zamanı olduğundan, denizin muazzam dalgaları yazımı yok etti. Söylesene, ne yazmıştın?"
Şöyle cevaplamış: "'Ben var olanım,' yazmıştım. Peki ya sen?"
Diğer adam şöyle demiş: "Ben, bu Yüce okyanusun bir damlasından ibaretim."