📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer insan parayla mutlu olabilseydi, bu dünyada sadece zenginler mutlu olurdu. Para insanı rahat ettirir, konfor sağlar ama duygulanmız konforu başka yerlerde arar.
Mutluluk bir karardır sevgili dostlarım. Eğer bir insan mutsuzsa, onu bu dünyada hiçbir şeyle mutlu edemeyiz. "Kim ister ki mutsuz olmayı?" dediğinizi duyar gibiyim. Kimse istemez tabii ama ona zamanında mutlu olmayı kimse öğretmediyse, ruhu hep bir şeylere isyan ediyorsa, adalet duygusu incinmişse artık onu başkaları mutlu edemez ki... İnsanları huysuz ve geçimsiz yapan da sevgisizliktir zaten. O
mutsuzluğuyla, huysuzluğuyla banşıktır. Ancak bunu kendisi çok ister ve çok gayret ederse değiştirebilir.
“Hepimiz insanız. Hata yapabiliriz. Ama sonuna kadar da hata yapılmaz ki... Yaşadıklarımızdan ders almalı, öğrenerek, gelişerek yaşlanmalıyız. Bedenimizi genç tutmaya çalışsak da, beynimiz ilk gün ki gibi genç kalmamalı. Güzel yaşlanmak, bir anlamda gelişmekle olur. ...