Tolstoy 'a ait ilk okuduğum kitap oldu. Gerçekten güçlü tasviri olan bir yazar. Olayların yaşandığı mekan ve kişiler bir film gibi en ince ayrıntısına kadar gözümde canlandı. Beğenerek okudum. Tolstoy 'a devam...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Değerli dostlar kitabı çok beğenerek okudum. Kitap çok yakın bir arkadaşın ile sohbet edermiş gibi kendi içine yolculuğa çıkarıyor insanı. Kitabı okurken insan kendini sanki yeniden tanıyor. Eksik ve güçlü taraflarımı, olaylar karşısında gösterdiğim tepkileri, hayattan , aile ve arkadaş çevremden beklentilerimi mantık süzgecinden geçirerek yorumlama fırsatı buldum bu kitapla birlikte. Kitabı bitirdiğimde sanki bütün ruhsal sorunları geride bırakmış gibi bir rahatlık ve iç huzuruna kavuştuğumu söyleyebilirim. Herkese bu kitabı okumayı tavsiye ediyorum sevgili kitap dostlarım.