Değerli dostlar kitabı çok beğenerek okudum. Kitap çok yakın bir arkadaşın ile sohbet edermiş gibi kendi içine yolculuğa çıkarıyor insanı. Kitabı okurken insan kendini sanki yeniden tanıyor. Eksik ve güçlü taraflarımı, olaylar karşısında gösterdiğim tepkileri, hayattan , aile ve arkadaş çevremden beklentilerimi mantık süzgecinden geçirerek yorumlama fırsatı buldum bu kitapla birlikte. Kitabı bitirdiğimde sanki bütün ruhsal sorunları geride bırakmış gibi bir rahatlık ve iç huzuruna kavuştuğumu söyleyebilirim. Herkese bu kitabı okumayı tavsiye ediyorum sevgili kitap dostlarım.