marls

marls
@salalust
"Sadece bir hayal olduğunu umuyordum.. Bana huzur vermeye gelen bir hayal."
Aklını başına topladığında aslında hiçbir şeyin gerçekten çarçur edilemeyeceğini düşünüyordu, çocukluğun bile, ama sonra her sene, bir yaz sabahı şehir sokaklarında yürürken ılık bir rüzgâr esiveriyordu ve o zaman aklına şu küçücük, soğuk cümle düşüyordu: Yine çarçur ettim zamanı.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne de olsa doğduğu yerdeki ağaçların bir parçasıydı Clarissa, emindi buna, tüm çirkinliği, en ufak kırıntısına işlemiş derme çatmalığıyla o malikânenin parçasıydı, hiç tanımadığı insanların parçasıydı, en iyi tanıdıklarının arasına sis gibi serilmiş, onlar da sisi taşıyan ağaçlar gibi onu dallarıyla taşımışlardı fakat çok ötelere, alabildiğine yayılmıştı hayatı, kendisi...
Edebiyat
O halde kaçınılmaz surette yok olup gidecek olmasının bir önemi var mıydı, tüm bunların o yokken de varlığını sürdürecek olmasının?
Edebiyat
Artık dünyadaki kimse için budur ya da şudur demeyecekti. Kendini hem çok genç hissediyordu hem de fena halde yaşlı. Hem bıçak gibi her şeyi sıyırıp içinden geçiyor hem de durup olan biteni dışarıdan izliyordu.
Edebiyat
nedendir bilemedim ama bugün burası geldi aklıma birden. zaman çok garip. nasıl bir şey olduğunu kestiremedim hala. buraya üye olduğumda liseye hazırlanıyordum ve şimdiyse 10 gün sonra üniversite sınavına gireceğim. gerçekten o kadar hızlı geçti ki. ben anlayamadan, birden yetişkin oldum sanırım? insanların bir şeylerin değişmesinden nefret etmesi ve bunu kabullenemeyişini en derinlerimden hissediyorum sanki. galiba gerçekten de insan, gençliğinde tüm duygularını en derininde hissediyor. umarım zaman ilerledikçe, asla sahip olduğum bu duygularımı unutmam ve hissetiklerimi hep hatırlarım. geleceğin belirsizliği hem çok rahatsız edici hem de heyecanlı gibi biraz? neyse, 10 gün sonra artık okumaya geri dönmek istiyorum, o kadar uzun süredir elime bir kitap alıp okumadım ki.. küçüklüğüm beni şu an görse inanamazdı galiba.')