Yaşarken, ne sıkıcı ve soluk insanlarla birlikte geçiriyoruz ömrümüzü. Hiç olmazsa öldükten sonra, aralarında bulunmaktan zevk alacağımız insanlarla yaşasaydık.
Kendi Ngor'una, yani dürüstlüğüne ihanet edip onu aldatmıştı. Ve bunu, onun gibi kendi ülkesinden uzakta ve sıklıkla düşmanca tavırlara maruz kaldığı başka topraklarda savaşıp acı çekmiş siyah bir kardeşine yapmıştı. Bu hiç de iyi bir şey değildi. Ami'yi ondan alan kişi, hayatına körülüğü sokmuştu ve kötülük beraberinde ancak başka kötülükleri getirebilirdi. Ve insanı bozardı.