Öncellikle yazarın dili çok akıcı ve kitap bir çırpıda okunup bitiyor. Boyutu normal kitaplara göre bir tık uzun ancak kurgusu sizi içine çektiği için sıkılmadan okuyup bitirebilirsiniz. Kitaba gelirsek ben serinin ilk kitabı olarak beğendim. Güzel bir giriş kitabı. Hazır dizisi de çıkmışken bir okuyayım sonra diziyi izlerim diye başladım. Beni içine çekti açıkçası. Okurken biraz Labirent serisini çağrıştırdı bana ama bu seri de başlı başına güzel bir seri olmuş. Bakalım devam kitaplarında bizleri neler bekliyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanın özü," diyordu Budah, ağzındakini sakince çiğnerken, "her şeye şaşırtıcı bir şekilde alışmasıdır. Doğada insanın uyum sağlamayacağı hiçbir şey yoktur. Ne at, ne köpek, ne farenin böyle bir özelliği vardır. Doğru, tanrı insanı yaratırken onun yazgısında ne acılar olduğunu biliyordu ve bu yüzden ona büyük bir güç ve sabır verdi. Bu iyi midir, yoksa kötü müdür, söylemesi çok güç. İnsanda böyle bir sabır ve tahammül olmasaydı, bütün iyi insanlar çoktan ölmüş olur ve yeryüzünde bir tek kötüler ve ruhsuzlar kalırdı. Öte yandan sabır ve uyum alışkanlığı insanları koyun sürülerine çeviriyor; bu yüzden anatomilerinden başka hiçbir şey, onları hayvanlardan farklı kılmıyor, hatta savunmasızlıkları bağlamında hayvanları bile aşıyorlar. Ve her yeni gün, kötülük ve şiddetin yeni bir dehşeti doğuyor."