berceste

berceste
@saudaadee
“aşk mıdır sinem içre gelip de câ eyleyen?” music.youtube.com/watch?v=vCtOBpe...
Dilhun
Meşgalesi sürmekte
Ervah-ı ezel
383 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Türk mimarisi
Cami kemerli bir hana veya çeşme pencereli bir eve bakarken: ​— Nasıl tahammül ediyorsunuz? dedi, Türkler kadar bani (inşacı/yapıcı) bir milletin cami mimarisi, çeşme mimarisi, türbe mimarisi olur da ev, bahçe ve han mimarisi nasıl olmaz?
Alıntı
berceste
Türkiyenin mimarisi; kaçak katçılar, malzemeden çalanlar, rüşvetçi denetimciler biraz tuğla biraz beton. Ortaya karışık bir salata olup çıkıyor. İsmine de beton yığını diyoruz. Mimari mi? Yok ki🤷🏼‍♀️
Duydun mu, oğlum? Hadi, eve dönelim
Babası oğluna peşinden gelmesini söyler ve birlikte evden çıkarlar. Babası yaşlı eşeklerinin sırtında, oğlu yanında yürüyerek yola düşerler. Köy ahalisi onları nefretle birbirine gösterir: 'Ne kötü bir baba, oğlunu yanında yürütüyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Ertesi gün baba oğlunu eşeğe bindirip kendi de yanı başından yürümeye koyulur. Köy ahalisi bu sefer de şöyle söylenir: 'Ne hayırsız evlat, yaşlı babasını yürütüp de kendi eşek sırtında geziyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Ertesi gün her ikisi birden eşeğin sırtına binerler. Köylüler bu sefer de şöyle der: 'İkisinde de hiç vicdan yok, zavallı hayvancığın üzerine çökmüşler!' "'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Bir sonraki gün her ikisi de kendi eşyaları sırtlarında yaya olarak çıkarlar yola, eşek de arkalarından gelir. Köy ahalisi bu durumu da şöyle yorumlar: Dünya tersine dönmüş, adamlar yüklerini taşıyorlar, eşek de peşlerinde!' 'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Eve döndüklerinde baba oğluna şöyle der: 'Bana mutluluğun sırrını mı sormuştun? Sen ne yaparsan yap mutlaka birileri yanlış yaptığını söyleyeceklerdir. Sen ne yapmayı seviyorsan ya da neyi yapmayı doğru buluyorsan onu yap, o zaman mutlu olursun!'' Dünya'nın Ruhu
1000Kitap
berceste isimli okura yanıt verildi
berceste
Erdal ÖZAYDIN Bu durumu yaşamak çok güzel. Hayata farklı pencerelerden bakabildiğini hissetmek…:)
Duydun mu, oğlum? Hadi, eve dönelim
Babası oğluna peşinden gelmesini söyler ve birlikte evden çıkarlar. Babası yaşlı eşeklerinin sırtında, oğlu yanında yürüyerek yola düşerler. Köy ahalisi onları nefretle birbirine gösterir: 'Ne kötü bir baba, oğlunu yanında yürütüyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Ertesi gün baba oğlunu eşeğe bindirip kendi de yanı başından yürümeye koyulur. Köy ahalisi bu sefer de şöyle söylenir: 'Ne hayırsız evlat, yaşlı babasını yürütüp de kendi eşek sırtında geziyor!' '''Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Ertesi gün her ikisi birden eşeğin sırtına binerler. Köylüler bu sefer de şöyle der: 'İkisinde de hiç vicdan yok, zavallı hayvancığın üzerine çökmüşler!' "'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim.' "Bir sonraki gün her ikisi de kendi eşyaları sırtlarında yaya olarak çıkarlar yola, eşek de arkalarından gelir. Köy ahalisi bu durumu da şöyle yorumlar: Dünya tersine dönmüş, adamlar yüklerini taşıyorlar, eşek de peşlerinde!' 'Duydun mu, oğlum? Haydi, eve dönelim' "Eve döndüklerinde baba oğluna şöyle der: 'Bana mutluluğun sırrını mı sormuştun? Sen ne yaparsan yap mutlaka birileri yanlış yaptığını söyleyeceklerdir. Sen ne yapmayı seviyorsan ya da neyi yapmayı doğru buluyorsan onu yap, o zaman mutlu olursun!'' Dünya'nın Ruhu
1000Kitap
Erdal ÖZAYDIN isimli okura yanıt verildi
berceste
Kesinlikle, insanları mutlu etmek beyhude bir çabadır:)