"Ve yaşama kafa yormayı bir yana bıraktığı için de çok daha mutludur.Hakkında düşünemeyecek kadar yaşamakla meşgul.Benim hatam ise bir kere kitapların kapağını açmış olmak."
"Güçlü olan haklıdır,bundan ötesi de yok.Zayıflık yanlıştır ki bu da birisi için güçlü olmanın iyi,zayıf olmanın da kötü bir şey olduğunu söylemenin zavallıca bir yoludur;ya da daha da iyisi,getirilerinden dolayı güçlü olmak keyifli,katlanılacak cezalarından dolayı da zayıf olmak acı vericidir."