"Olgunlaşmamış insanın özelliği,bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir,olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir."
"Ve yaşama kafa yormayı bir yana bıraktığı için de çok daha mutludur.Hakkında düşünemeyecek kadar yaşamakla meşgul.Benim hatam ise bir kere kitapların kapağını açmış olmak."