Toplum düzeni böylesine aşağılık bir biçimde kurulmuşken kişiye günahlarını sayıp dökmenin, ona bir takım görevler yüklemenin, ondan öbür yanağını da uzatmasını istemenin imkansız olduğunu, ekonomik zorunluluklar onu canavarlığa kadar sürüklemişken kişinin canavarlık yapmamasının uygulaması imkansız bir şey olduğunu biliyor musunuz? Kişiden, kendisi istese bile doğa yasalarına göre yapamayacağı şeyi istemenin saçma, kötü olduğunu biliyor musunuz?