sude

" İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Pes ettiğimden değil, olmayacağını gözüme soka soka gösterdiğin için vazgeçtim.
"Tanı beni tanı artık! Diye haykırıyordu bakışlarım fakat senin gözlerinde sevimli ve hiçbir şey bilmeyen bir gülümseme vardı. Beni bir defa daha öptün ama beni tanımadın."
"Yaşadığım acı ve ümitsizliği tarif edemem. Ama duygularımı bir düşünün; tüm yaşamımı uğruna harcamayı düşündüğüm adamın yanında bir sinekten farkım yoktu."