"Yine de pişmanlık değildi hissettiği, olsa olsa hayal kırıklığıydı; insanların mutlu olmak için sık sık itiraf edilemeyecek şeyler yapıp yine de mutlu olamayışlarına benziyordu bu."
Dedim: Artık bilgiden yana eksiğim yok;
Şu dünyanın sırrına ermişim az çok.
Derken aklım geldi başıma, bir de baktım:
Ömrüm gelip geçmiş, hiçbir şey bildiğim yok.