Seda

Seda
@seagnr
"Bu gece günceme yazacağım." "Neyi?" "Ateşten eli yanan çocuğun ateşi sevdiğini."
Sayfa 244
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çünkü efendim,insan cani olunca kendine saygısını kaybediyor;daha doğrusu,kendine saygısını kaybedince cani oluyor."
Sayfa 284
Ama bu dünya da hiç bir şey kalıcı değildir.
"Kalabalıklar daima tehlikelidir. İçlerinde mutlaka ruhlarını ucuza satan alçaklar bulunur."
Üzülmeyi bırak ve baş etmeye başla.
Sayfa 95