Seda

Seda
@seagnr
Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam hep şüphe.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+ "Ruh yaşlı doğar ama giderek gençleşir. Bu hayatın komedisidir." - "Beden ise genç doğar ama giderek yaşlanır. Bu hayatın trajedisidir."
Sayfa 23

Seda

, bir kitap okudu
9/10
·224 syf.·
2021 1. kitabı
et je te ferai voir des etoiles en plein jour.
“Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?”
Edebiyat