seda Yıldırım

seda Yıldırım
@seda_1903
"Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok ." Dünya da öyle değil mi ? İnsan çok ama "İnsanlık" yok .
Reklam
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor hayat ."

seda Yıldırım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2023 12. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,6bin okunma
"Acılarım kaç gün sürecek portuga? En fazla kırk gün Kırk gün sonra geçecek mi? Hayır, alışacaksın"
Can yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman