seda Yıldırım

seda Yıldırım
@seda_1903
"Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok ." Dünya da öyle değil mi ? İnsan çok ama "İnsanlık" yok .
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bir kış sabretmişsin de tam çiçek açacakken dolu vurmuş gibi oluyor hayat ."
"Acılarım kaç gün sürecek portuga? En fazla kırk gün Kırk gün sonra geçecek mi? Hayır, alışacaksın"
Can yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
"Ölmek bir şey değil , yaşamamak korkunç."
Victor Hugo
"Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık , adeta bütün insanlara dağılmıştı. Çünkü o, benim için bütün insanlığın timsaliydi."
Sabahattin Ali