Takip ediyormusunuz bilmem ama Fox tv de uzun zamandır Fatih Portakal Nutuk'dan bazı bölümler okuyor.Demek istediğim şu ki bazı kitapları okursunuz, alacağınızı alır ve kitaplığınıza bir ekleme daha yaparsınız. Ama Nutuk böyle bir kitap değil... Nutuk bir yol gösterici!
Günümüzde yapılan alıntıları da gösteriyor ki hala alınması gereken çok ama çok ders var. Okumalısınız demicem "Hala neyi bekliyorsunuz?" demek daha doğru olur.
-Yorum yazdığıma bile utanıyorum çünkü Nutuk kimsenin yorumu ile fikir alınamayacak kadar kıymetli.-
Çok küçükken okuduğum kitaplardan biriydi... İçindeki hikayeler adeta içinizi ısıtıyor. Bir sonraki hikayede sizi neler bekliyor merakı ile kitabı hızlıca bitiriyorsunuz.
Sineklerin Tanrısı benim çok keyif alarak okuduğum bir kitap oldu. Bence en güzel ders veren kitaplardan bir tanesi... Zor şartlar altında iyilik ya da kötülük çizgisinin neresinde kalıyorsunuz? İlerleyen zamanda kitabın aynı zamanda filminide izleme fırsatı buldum. Genelde kitabı okumuşsam, filmi bende hayal kırıklığı yarattığı için izlemem ama beyazperdeye de güzel yansıtılmış...
Sineklerin TanrısıWilliam Golding · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,4bin okunma
Eski bir komşumuz vardı kendisi Agatha'nın hayranıydı, emekli teyzememizin evindeki büyük kitaplıktaki Agatha'nın kitaplarını görünce stabil memuriyet yıllarına farklı bir heyecan katmış diye düşündüm.Onun sayesinde de yazarın çok güzel kitaplarını okudum. Hatta bu sitede olmayan kitaplarını bile...Hercule Poirot efsane ve yine harika işler başarıyor