seda nur s.çobanoğlu

seda nur s.çobanoğlu
@sedanurselimoglu
sınıf öğretmeni
izu
143 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
9/10
·520 syf.·
Beğendi
·
2021 12. kitabı
Sürekli uzun uzun aralar verip sonunda bitirdiğim ve bitirirken de yeterince etkilendiğim bir kitap oldu. En çokta Martin Eden'ın hayallerini kurduğu ve ulaşmaya çabalarken onca emek harcadığı burjuva sınıfının içyüzünü gördüğünde yaşamaya olan isteksizliği burktu içimi. Bir yandan kendi sınıfının kalıplarına sokmak için onu baştan şekillendirmeye çalışan sevdiği kadın Ruth, bir yandan sevdiği kadına kendini kabullendirmek için elde etmeye çalıştığı bunca başarı ve en önemlisi bu başarısını kendisine para getirinceye kadar kimse tarafından desteklenmeyişi... Kitap mutlu bitseydi iç açıcı şeyler yazmak isterdim ama ölenle ölünmüyor arkadaşlar. Kitabı okuyacak arkadaşlara iyi okumalar ve özellikle benim için ağırlaşan orta kısımlar için bol bol sabır ve istikrar diliyorum.
Edebiyat
Martin EdenJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025135,2bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı."
Edebiyat
"Asıl yemeğe ihtiyacı varken kimse onu davet etmemişti ama şimdi binlerce yemek satın alabilecek durumdayken ... sağdan soldan peş peşe yemek davetleri yağıyordu."
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Edebiyat
"Sonbahar sanattır, diğerleri mevsim." Cemal Süreya
Edebiyat
"Bu kapkaranlık dünyada üzerime düşen ışıksın sen."
Edebiyat