Seda

Seda
@sedasenn
Hepimiz aynı derinliklerden çıkıp geliriz ama bir taslak, derinliklerden çıkıp gelen bir yaratık olarak her birimiz kendi öz amacımıza varmak için uğraşıp didiniriz.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Reklam

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2018 00:00
·
2018 3. kitabı
Katharine Burdekin
7.6/10 · 874 okunma
Kadının indirgenmesini kabul ettiler.Alman erkekleri tarafından düşünülerek planlanmış,kasıtlı bir şeydi bu.Kadınlar daima erkeklerin istedikleri gibi olacaklardı; iradesi olmayan,karakteri ve ruhu olmayan,sadece erkeklerin yansıması olan canlılar. Bu yüzden oldukları ya da olabilecekleri şey onların suçu ya da erdemi değildi.Erkekler onların güzel olmalarını isterlerse güzel olacaklardı.Erkekler onların irade ve karakter sahibi gibi görünmelerini isterlerse,böyle bir görünüm sergileyeceklerdi ama bu sadece rol icabı olacaktı.Erkekler onların özgür ve bağımsız,hatta erkeksi görünmelerini isterlerse bunların taklidini yapacaklardı.Ama erkeklerin yapamadıkları,asla başaramadıkları şey ise,bu körü körüne itaate son vermek ve kadınların erkekleri yadsıyarak itaatsizlik etmelerine sebep olmaktı.Bu insan ırkının bir trajedisidir.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Kaç arzuyla çınlar mezar taşları gecede Hangi tanrının günah çanıdır bedenim?
Sayfa 28·Kitabı okudu
Şiir