yoğunluk sebebiyle kitabı uzun sürede bitirdim ama yarısını bu son iki günde okudum ve çok etkilendim gerçekten. para hırsının insanı neye çevireceğini para için insanın neleri feda edeceğini hatta sevdiğini bile bu uğurda mahvedeceğini anlatan etkileyici bir kitap. kaan murat yanık yine şaşırtmadı.