Seda

Seda
@seedaanur
Yaşadıklarınız kaderinizdir.Kaderiniz inandığınızdır...
Günaydın
Her insanın vardır içine ilmek ilmek işlediği anlar. Ne acıdır. İnsan, güzel anıları hatırlayınca bile büyük bir hüznün esiri olur. Ne zordur bir daha olmayacağını bildiğin şeylerin esiri olmak. Ne zordur içindekilerin hasretini çekmek ama ne de güzeldir her şeye rağmen içinde bir umudun olması...
İnsan ve Duygular
Reklam

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·71 syf.·
2021 19. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Çünkü zulüm gören, başkasının da zulüm görmesini ister.
Sayfa 252 - doğankitap·Kitabı okuyor
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor Seni aldım bu sunturlu yere getirdim Sayısız penceren vardı bir bir kapattım Bana dönesin diye bir bir kapattım Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç Turgut Uyar
Şiir
Reklam