Her insanın vardır içine ilmek ilmek işlediği anlar. Ne acıdır. İnsan, güzel anıları hatırlayınca bile büyük bir hüznün esiri olur. Ne zordur bir daha olmayacağını bildiğin şeylerin esiri olmak. Ne zordur içindekilerin hasretini çekmek ama ne de güzeldir her şeye rağmen içinde bir umudun olması...
Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım
Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum
Bu senin eski zaman gözlerin yalnız gibi ağaçlar gibi
Sularım ısınsın diye bakıyorum ısınıyor
Seni aldım bu sunturlu yere getirdim
Sayısız penceren vardı bir bir kapattım
Bana dönesin diye bir bir kapattım
Şimdi otobüs gelir biner gideriz
Dönmeyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç Turgut Uyar