Simay

Simay
@seemy
Okuyan bilir
..insanların en mutsuzu benmişim meğer!
Sayfa 97·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
... onun bu çabasına, bu iyiliğine kimse önem vermezdi. Eğer herkese karşılıksız dağıtacak olsalar altının da değeri olmazdı zaten.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bir yabancıyı ne kadar yedirip içirsen, ne kadar baksan, yine yabancı kalırdı.. bir yabancı!"
Sayfa 8·Kitabı okudu
Edebiyat
"Derin gözlerin ışıltısında Uçup giden bir gülüş vardır."
Sayfa 117·Kitabı okudu
Edebiyat
Tek bir sebebi hepimiz paylaşırız: Bu dünya kadar gerçek ama ondan farklı dünyalar yaratmak.
Sayfa 106·Kitabı okudu
Edebiyat