Kitabı her şeyden önce Stefan olduğu için beğendim zaten kitap gerçekten güzel 1.Dünya Savaşı yıllarında geçen, insanı hikayenin içinde hissettiren bir eser. Karakterlerden daha çok role girdiğim, üzülüp sinirlenip sevindiğim bir kitaptı. Stefan okuyanlar için tercih edilir bir eser zaten ama ilk defa okuyacak olanlar da eminim pişman olmayacaktır. İyi okumalar.