Kadın ve erkeklerin bir çoğu aslında bu kitabı okumalı.kendi karaketerine zıt bir adamı seven julianın babası kızının acı çekmemesi için sevdigi adamla evlenmesini onaylamıyor. Tabi julia hepimizin yaptığı gibi evleniyor ve olanlar oluyor.Romanda kadın erkek ilişkileri çok detaylı bir şekilde işlenmiş.romandaki kişilerin ruh hallerini çok rahat anlayabilirsiniz.Ama kadınların yaş aldıkça nasıl degiştiklerini ögrenmek istiyorsanız mutlaka kitabı okuyun.