-Kitaba dair spoiler içerir-
Sel, ince olmasına karşın dolu dolu bir kitaptı. Bir ailenin hali vakti yerindeyken sel baskını yüzünden sadece bir gecede her şeyini kaybetmesini anlatıyor. Kitabı okurken gerçekten çok üzüldüm. Ailenin en yaşlı üyesi 70 yaşındaki Louis hariç ailedeki herkes sel baskını yüzünden hayatını kaybetti. Kitabın gerçek bir olaya dayanması sebebiyle okurken daha bir etkilendim. Okurken ben de o sele yakalanmışım ve boğuluyormuşum gibi hissettim.
Öldü sanılıp gömülmüş, ancak toprağın altında tabutunun içinde uyanıp bağırıp çağıran, kıyameti koparan ve duvarları
yumruklayan biri gibi hissediyordu kendini kadın: Ancak onu yukarıda duyan yoktu, insanlar toprağın üzerinde hafif adımlarla yürüyor, onun sesiyse yalnızlığın içinde boğulup gidiyordu.