Nûpelda⠀ོ

Nûpelda⠀ོ
@seminaygnc
“...ve ben kalbiyle yaşayanlar zümresindenim.”
Theologist
27 Nisan
8 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir.Hatta mukabele edilmesini bile beklemeden sadece sevmek.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne yazık onlara ki kendilerine açılan saf bir kalbi zaaflarından istifade edilecek, istismar edilecek bir akılsız sayarlar.
Edebiyat
“Hiç kendine çarptığın oldu mu, birdenbire bir köşebaşında?” diye başladığı şiire “yoruldum artık her yol ağzında kendime rastlamaktan.” diye bitirir Ahmet Erhan. çünkü Joyce’un dediği gibi; “kaçtığını zannederken kendine toslar insan.“
Edebiyat
Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrüm
Şiir