Dünya böyle bir yer işte; kimisi saraylarda lüks içinde doğar büyür, kimisi de Momo gibi orospu çocuğu olarak. Seni dünyaya getiren kişiyi tanımamak ne kadar zor bir durum… Belkide Momo’nun bu kadar olgun bir kişiliğe sahip olması yaşadığı zorluklar yüzündendir. Daha 14 yaşında ama hayata bakış açısı yetişkin bir insan gibi. Allahtan Madam Rosa gibi bir kadına denk gelmişte biraz olsun sevgi görmüş ama istemeden o da onu bırakıp gidiyor sonunda…Hayat herkese tozpembe değil işte. Çoğu zaman insanın elinde olmadan yaşanıyor yaşanması gereken şeyler…