Bir daha, boş kafayla okumam gereken kitap. Açıkçası hiçbir şey anlamadım ve ne olup bittiğine dair net bir fikir dahi edinemedim. Kafam başka yerlerdeyken okursam olacağı budur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alt başlığı "Bir Peri Masalı" olarak geçen bu romanın her bilinçli birey tarafından okunması gerektiğini düşünüyorum. Pek bir yorum yapmak istemiyorum ancak biri "Hayvan Çiftliği" dese aklımda yankılanacak birkaç şey var, onları yazayım.
"Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,
Doyunca, tıksırınca, çatlayıncaya kadar yiyin!" /Tevfik Fikret'ten.