An gelir insan çalışamayacak durumda olur, fakat işte o an, o insanın geçmişteki başarılarını hatırlamak ve ileride engeller ortadan kalktığında daha bir gayretle, daha çok çalışacağını düşünmek için en uygun andır.
Kitabı seriyi okumayı bitirdikten hemen sonra okudum, güzel kısa bir kitap ama aklımızdaki bazı soru işaretlerinin yerini dolduran bir kitap olmuş. Okuma sırası olarak en başta da okuyabilirsiniz ama olaylara biraz hakim olmanız için ILLUMINAEden sonra hatta GEMINAdan sonra okusanız daha iyi olur düşüncesindeyim. Seriyi okumanızı ısrarla tavsiye ediyorum.
MementoAmie Kaufman
Mükemmel bir serüvenin sonuna gelmenin mutluluğu ve üzüntüsünü bir arada yaşıyorum şuan.
Gezegenlerine saldırmasıyla yaşananları, mekiklerdeki olayları, saldıran şirketle aralarında geçen savaşı okuduğumuz serinin son kitabı OBSIDIO.
Kitabımızda diğer kitaplarda değinilmeyen tek kısım olan gezengenlerine yapılan saldıradan sonra gezegende yaşananları okuyoruz, ILLUMINAE dosyalarının son kısmını. Bakalım mahkemenin kazananı kim olacak...
Ben kitapla alakalı şuna değinmek istiyorum. İlk iki kitapta olayların devamlı içindeydik çok hareketliydi ama maalesef bu kitabın ortalarına hatta sonlarına kadar hareketliliği yaşamadım. Kitap diğerlerine nazaran durağan ilerliyor.
Verilen emek için tekrardan teşekkür ediyorum, gerçekten çok güzel bir iş ortaya çıkarmışlar.
ObsidioAmie Kaufman