Ölüm var ve sen her yerden dönülür sanıyorsun."
Sonsuz bir vaktin varmış gibi yaşarken, varoluşun sadece şu ana sıkıştırılmış ilahi bir lütuf olduğunu gözden kaçırıyorsun. İnsan her şeyi erteler; sevmeyi, söylemeyi, affetmeyi...
Çünkü her sabah uyandığında hayatı kendi iradesiyle yönettiği sarsılmaz bir saltanat görür. Ama ölüm, telafisi olmayan tek mutlaklıktır. Geriye dönüp baktığında bulacağın şey, üzerinde yürüyebileceğin bir yol değil; tüm ihtimallerin bir anda sustuğu mutlak bir sessizliktir.