Herşeyi kenara bırakalım, sırf üzerinde çok çalışılmış olduğu bariz belli diye okunmalı. Ben kitapta inanılmaz bir emek, altyapı ve araştırma görüyorum ki yazarın ilk romanı.
Konu da oldukça ilginç ve Türk edebiyatında bence ayrı bir yeri olacak. Benzer eserler arasında okuduğum en iyisi diyebilirim. Dan Brown’a benzetildiğine denk geliyorum sürekli. Tarz olarak evet benzer fakat bende öykünme veya taklit havası uyandırmadı.