"Birçok insan, mutlu olduğunu bilmediği için mutsuzdur" demiş Dostoyevski. Tabi ya... Mutluluktan geberiyorum be Dosto. Mutluluktan geberiyorum anasını satayım.
Her gün bu kadar güzel mi bu deniz? Böyle mi görünür gökyüzü her zaman? Her zaman güzel mi bu kadar, bu eşya, bu pencere? Değil, vallahi değil; bir iş var bu işin içinde. Orhan Veli Kanık