Seda

Seda
@senfoni12
Sadece aklın istikametinde hareket edersen insanlardan uzaklaşırsın. Duygularınla hareket edersen sürüklenirsin. Ruhunu açarsan ve dilediğin gibi yaşamazsan sıkışırsın. Nasıl bakarsan bak , insanlarla yaşamak zordur.
Sayfa 5 - İthaki Yayınları / 2. Baskı
Edebiyat & Roman
Reklam
Bir amaca bağlanmayan ruh, yolunu kaybeder; çünkü, her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktır Montaigne Denemeler
Ah, ne yapacağım , ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim böyle bir bilinmezlikte olmam ... başıma ne geleceğini tahmin edememek. Geriye bakmak da korkutucu. Orada hep acı var...
Sayfa 30 - Can Yayınları /36. Basım
Edebiyat & Roman
"Hissiz değiliz, merhametsiz hiç değil. Sadece bu çağa denk gelmenin neticesinde duygularımızı saklar olduk, yeni bir insan tanımanın verdiği yükü taşıyacak takâtimiz yok . Sanki ; tek bir hakkımız var da, bir tek o mutluluğu bekliyormuşuz gibi ...Gerisi yorucu , gerisi üzücü, gerisi fani..."
Alıntı
"Canım çok şey anlatmak istiyor ama yorgunum .Beynim yorgun, bedenim yorgun, bunca şeyi affeden kalbim bile yorgun artık . Heveslerim yorgun, iyimserliğim yorgun, konuşarak anlaşmaya olan inancım bile yorgun. " Sabahattin Ali
İşte Böyle Bir Şey