Serencâm

Serencâm
@ser_encam
Lütfen mesaj yazmayınız. Anlayışınız için teşekkür ederim. Keyifli okumalar.
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da canım istediğinde onu arayıp konuşabilseydim diyorsanız bence o kitap gerçekten iyidir.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Düzelirim, yalnızca bir dönemden geçiyorum. Herkes böyle dönemlerden geçer değil mi?"
Sayfa 19 - Yapı Kredi Yayınları
" Hayat, kurallarına göre oynanması gereken bir oyundur "
Sayfa 13 - Yapı Kredi yayınları
"Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim."
Hayat
...nedenini bilmediğim bir keder akıyor damarlarımdan. Kalbimin üstünde binlerce bıçak ağzı...
Hayat