SS

SS
@serensima
bırak dağınık kalsın
Herkes hayata senin gibi baksaydı dünya nasıl bir yer olurdu hiç düşündün mü?
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim bilir daha bilmediğim ne yönleri vardır? Beklemeliyim, en telaşlı görünenlerinde bile bulunan başka türlü bir sakinliğe bırakmalıyım iç dünyamı...
Herşey iyiydi eskiden; güleryüzlü ve dostçaydı herşey..
Tuhaf tuhaf düşünceler doldurmuş kafamın içini, sanki onlar da ağrıyorlar..
Herkese karşı tek başına olmak, kimseyle konuşamamak çok zor.