Aynasız çeyiz olmaz tabii..
'Olduğun hâlinle çok güzelsin' aynası koyuyorum çeyiz sandığına.
Kendini görüp kendin olmaktan mutlu olmanı diliyorum
O aynaya her baktığında...
Öksüz kelimesindeki 'ök' kökünün bağ demek olduğunu öğrenmiştim yıllar önce. Ök-süz, bağsız demekmiş. Yani aslında annesi olmayan kişi değil, annesiyle bağı olmayan kişi öksüz kalırmış. İşte hissettiğim şey tam da buydu. Annesi hayatta olan ama onunla hiç yakın bir bağ kuramamış öksüz bir kızdım ben.