“Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır?”
“Sana benim gibi bakan, dokunma arzusu duyan, seni hayatına katmak isteyen kim varsa yok olsun. İnsanlığımın kazandırdığı tüm iyi hislerimi bitiriyor bu kıskançlık hali.”
“...iki hafta boyunca kitap okumak, yürüyüşe çıkmak, hayal kurmak, rahatsız edilmeden uzun uzun okumak, iki hafta boyunca telefonsuz ve radyosuz yaşamak, konuşmak zorunda olmamak, bir anlamda rahatsız edilmeden kendim olmak istiyordum.”