sevim

sevim
@serifeseviim
@serifeseviim·
·
sabitlendi
bana doğru bir adım atsa, beni anlamayı denese, o an ona tüm kalbimi verirdim
Sayfa 56 - kültür yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi geceler
"İnsan bazen en çok, eksik kalan şeyleri sever." Belki bazı hisler hiç tamamlanmıyor ama yine de insanın içinde yumuşak bir yer bırakıyor. İyi geceler Dul Jean-Louis Fournier
Bence bir insan delirmeden de hassas olabilir; önemsiz şeylerden kırılabilecek, yalnızca acı sözlerle bile ölebilecek insanlar vardır
Sayfa 154·Kitabı okudu
Bir süre karanlığı, hiç akıl erdiremediğim bu yoğun ve dipsiz yokluğu izledim. Düşüncelerime sığmıyordu.Ölçüsüz siyahlıktaydı ve üzerime üzerime geliyordu.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Alıntı
Güzel şeyler asla büsbütün hüzünlü olmazlar. Beni "şeylerin güzelliği içinde" bıraktın ,şairin dediği gibi. Ayakta kalmaya başarmalıyım. 
Sayfa 112 - yapı kredi yayınları·Kitabı okudu